Followers

Tuesday, November 16, 2010

RAKAMAN AKSI SET CAP AYAM vs PARI HARIMAU

Video ini dijadikan tontonan hanya sekadar untuk mengisi ruang lapang.

Ini adalah salah satu koleksi yang aku ada sedikit masa lalu

yang mana masa tu aku masih rajin merakam aksi rakan-rakan

yang sedang bertarung. Nikmati lah bersama.

video

5 comments:

Alpha Kilo Yankee Hotel said...

tu lah bunyi drag reel yang murah atau pun cap ayam.. tersintak sintak bilang orang.. hehehe.. nasib baik pari mau naik..

mayong said...

haaa... dengar pun bunyi anak ayam duduk dalam reel tu... eh, siapa yg main lagu ni bro? lain jer bunyinya...

alphakilo said...

aku mana tau bro. main hentam ja kasi masuk. hehehehe.. kan memang dah ramai yang main lagu ni. heheheh

kupu kupu kertas said...
This comment has been removed by the author.
kupu kupu kertas said...

sintakan tu bah yg mahal...hehe
teruja ku tgok vedio klip(canon rock)mu tuan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...