Followers

Sunday, January 22, 2012

Jelajah Joran TV3


Entri kali ni bukanlah pasal trip memancing tapi pasal rancangan Jelajah Joran yang disiarkan di TV3 setiap hari ahad jam 5 petang. Secara peribadi kami berpendapat waktu rancangan tersebut tidak sesuai dengan kehendak kaki pancing, yang mana majoritinya akan pegi memancing pada hari cuti hujung minggu. Maka terlepaslah rancangan yang menarik ini. Namun melalui laman web tonton kita masih berpeluang menyaksikan rancangan ini di sebelah malam atau pada masa lapang.


Mula-mula masuk laman web tonton di www.tonton.com.my. Kemudian daftar (percuma) dan kita boleh tonton Jelajah Joran seperti biasa. Apa yang menariknya, kita boleh tonton rancangan selama 20 minit ini secara terus menerus tanpa sebarang iklan. Kalau cari tak jumpa, taip jer 'Jelajah Joran' dalam search box yang terletak di penjuru kanan sebelah atas laman web.

Bagi yang berminat untuk menyimpan rancangan Jelajah Joran sebagai koleksi, kita juga boleh berbuat demikian dengan 'membeli' dengan cara yang tertentu. Untuk maklumat lanjut boleh baca di http://apps.tonton.com.my/asktonton/


Kini kita tidak perlu risau lagi akan terlepas rancangan Jelajah Joran tatkala kita pergi memancing di petang ahad. Memang terbaekkk.... Kebabommm!!!

2 comments:

mayong said...

Jelajah Joran TV3 Musim kedua

1. Episod 1 - Ikan Layaran
2. Episod 2 - Bintuka, Sabah
3. Episod 3 - Talang Rumah Api
4. Episod 4 - Kolam Pancing
5. Episod 5 - Sepit Biru (Akan datang 29 Jan 2012)

alphakilo said...

satu siri pun aku belum nampak lagi..
huhuhuhu.. tengkiu mayong..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...