Followers

Wednesday, September 30, 2009

trip raya ketiga(pencarian lubuk tembaring)

hasil agak kurang pada trip ni. hanya sekadar trip yang cukup makan ja. nak bawa pulang buat lauk kat rumah memang tak banyak.. jadi dalam trip ni, cuma ada gambar matahari terbenam dan aktiviti rehat makan. hehehe



ni tukang masak kami ni.. dia suka sangat masak kalau ada ikan yang sedap diperolehi. kami tolong tengok je.. hehehe

sedap ooo.. masak sup ikan merah (MJ)


ramai yang kenal ikan ni kan? hehehe
salah sorang ahlul trip.. hmm..
lubuk sasaran kami memang hampeh.. semua tempat cetek sangat. jadi keputusan trip mencari lubuk baru tembaring ni adalah kumpau. kena cari tempat lain next time. hehe


5 comments:

mayong said...

wah... balik raya jugak mamat ni...
dapat MJ plak tu...
ada ke dia bawak balik gewang2 dari Johor bro?

alphakilo said...

dia pulang sebab ada majlis menghantar duit kat tunangnya. raya haji pun dia pulang gak nanti tu. aku ada kirim gewang cap ayam tu tapi dia cakap tak sempat gi beli lah. hmm.. dia ja yang ada hasil, aku pulak kumpau. dapat sumpit je seekor.. hehehe

mayong said...

dia dpt MJ tu guna gewang halco ori ke hinomiya/matrix?

gang joran tawau said...

gangb apa barang seekor jak kah,mana taring nya ni???/?/////?

alphakilo said...

tak payah la tunjuk semua. kang riak pulak. lagi pun lubuk kena jaga juga. yang penting puas mancing bah. orang lain belum tau lagi mau jaga lubuk tu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...